Όπως εξηγεί ο οικονομολόγος Ρόμπερτ Φρανκ [Robert Frank], αυτό είναι ένα αρκετά κλασικό παράδειγμα της οικονομικής αρχής περί κόστους και οφέλους, όταν δηλαδή το κόστος κάποιου πράγματος ή μιας υπηρεσίας δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο από το όφελος.
Δεδομένου ότι οι καταναλωτές χρησιμοποιούν το φως στο ψυγείο τους αρκετά συχνά, και επομένως το θεωρούν ως πολύτιμο χαρακτηριστικό, οι κατασκευαστές μπορούν να δικαιολογήσουν το κόστος εγκατάστασης αυτών των φώτων πολύ πιο εύκολα από ό,τι, λόγου χάρη, στα φώτα της κατάψυξης.
Όσο για το γιατί οι καταναλωτές δεν εκτιμούν πολύ τα φώτα κατάψυξης, η πιο δημοφιλής εξήγηση είναι ότι απλά δεν ανοίγουμε τους καταψύκτες μας τόσο συχνά όσο τα ψυγεία μας. Και όταν ανοίγετε τον καταψύκτη σας, μπορεί να είναι λιγότερο πιθανό να σταθείτε εκεί για λίγα λεπτά και να μετρήσετε τις επιλογές που έχετε.
Το διαβάσαμε: ibit.ly/LpjL
As the economist Robert Frank explains, this is a fairly classic example of the economic principle of cost and benefit, when the cost of something or a service should not be greater than the benefit.
Since consumers use the light in their refrigerator quite often, and therefore consider it a valuable feature, manufacturers can justify the cost of installing these lights much more easily than, say, freezer lights.
As for why consumers don't appreciate freezer lights much, the most popular explanation is that we simply don't open our freezers as often as our refrigerators. And when you open your freezer, you might be less likely to stand there for a few minutes and count your options.
Another theory is that the manufacturers thought it wasn't worth installing a light in the freezer when it probably would have ended up hidden behind the ice buildup that often builds up there. And by the time self-defrosting freezers hit the market, consumers were already used to not having freezer lights.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου